احتمالا شما هم شنیده اید که بسیاری از موبایلی ها اپل ایدی به شما می دهند که شماره تلفن ندارد و از شماره های مجازی برای وریفای ان ها استفاده نشده این مورد می توانید بسیار مفید تر باشد؛ چرا که عدم استفده از شماره تلفن فیک در اپل ایدی موجب پایداری و عدم لاک شدن ان میشود.

اپل ایدی چیست؟

اپل ایدی یک شناسه یکتا است که توسط شرکت اپل برای هر کاربر ایجاد می‌شود. این شناسه به کاربران امکان می‌دهد تا به تمامی خدمات اپل، مانند iCloud، App Store، iTunes و… دسترسی داشته باشند. به عبارت دیگر، اپل ایدی معمولاً به عنوان یک نقطه ورود یا یک کلید برای استفاده از خدمات اپل برای کاربران عمل می‌کند.

اپل ایدی معمولاً با استفاده از یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه ایجاد می‌شود و همچنین می‌تواند با استفاده از یک رمز عبور قوی تأیید شود. این شناسه به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات خود را از طریق اپل ذخیره کرده و از طریق آن‌ها به اشتراک گذاری کنند.



اپل ایدی همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا دستگاه‌های خود را با هم همگام سازی کنند و از خدمات ابری اپل مانند ذخیره‌سازی اطلاعات، پشتیبان‌گیری و به اشتراک گذاری فایل‌ها استفاده کنند. به علاوه، اپل ایدی به کاربران امکان می‌دهد تا از خدمات اپل پرداخت کنند و خریدهای آنلاین انجام دهند.

به طور کلی، اپل ایدی یک ابزار مهم است که به کاربران اپل امکان می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن از خدمات و محصولات این شرکت استفاده کنند و تجربه کاربری خود را بهبود بخشند.

ادامه مطلب  اموزش ساخت اپل ایدی به صورت کامل و تصویری ✅

اموزش ساخت اپل ایدی با شماره تلفن

با پیشرفت فناوری و استفاده روز افزون از اینترنت، ایجاد یک اپل ایدی با شماره تلفن امری اساسی و ضروری برای بسیاری از کاربران محسوب می‌شود. اپل ایدی یک شناسه منحصر به فرد است که توسط شرکت اپل ایجاد شده و به کاربران امکان دسترسی به تمامی خدمات اپل از جمله App Store، iCloud، iTunes و… را می‌دهد.

اما برای بسیاری از کاربران، ایجاد یک اپل ایدی با استفاده از یک آدرس ایمیل معمولی یا حتی شماره تلفن، یک راه ساده و سریع‌تر برای دستیابی به این خدمات است. در این مقاله، به شما نحوه ایجاد یک اپل ایدی با شماره تلفن را آموزش می‌دهیم.

1. ابتدا به اپل‌آی‌دی appleid.apple.com مراجعه کنید.
2. روی گزینه “ساخت اپل ایدی” کلیک کنید.
3. در صفحه بعد، اطلاعات خود را وارد کنید و به جای آدرس ایمیل، شماره تلفن خود را وارد کنید.
4. یک رمز عبور انتخاب کنید و رمز عبور خود را وارد کنید.
5. به محض تایید اطلاعات، یک کد تایید به شماره تلفن شما ارسال می‌شود. این کد را وارد کنید.
6. اپل ایدی شما با موفقیت ایجاد شده است و اکنون می‌توانید از تمامی خدمات اپل بهره ببرید.

در نهایت، باید به یاد داشته باشید که ایجاد یک اپل ایدی با شماره تلفن به معنی این نیست که بتوانید برنامه‌ها و محصولات اپل را به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین، این اپل ایدی به همه خدمات اپل دسترسی دارد و بیشتر از همه به خدمات iCloud متصل می‌شود که می‌تواند حساب کاربری شما و اطلاعات شخصیتان را نگهداری کند.

ادامه مطلب  چگونه خطای Apple ID Verification Failed را حل کنیم؟ | 10 روش برتر

آموزش ساخت اپل ایدی بدون نیاز به شماره مجازی

برای این کار شما باید یا از اپلیکیشن اپل موزیک استفاده کنید یا از نسخه ITUNES ویندوز. شما برای ساخت اپل ایدی بدون نیاز به شماره تلفن ابتدا باید یک گوشی اندروید یا سیستم داشته باشید.سپس با نصب اپلیکیشن ITUNES بر روی دسکتاپ و APPLE MUSIC بر روی اندروید یک اپل ایدی بدون نیاز به شماره تلفن همراه بسازید. مراحل ساخت اپل ایدی بدون نیاز به شماره تلفن مانند مراحل قبلی است با این تفاوت که شما در این روش فقط ایمیل خود را وریفای می کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]